Nere...

.. på gymet o körde lite böj och bänk idag. Gött att äntligen vara frisk från skitförkylningen som inte vill släppa taget om min smäckra lekamen, ja eller nått åt det hållet.

I fredagsmorse var jag nere i 125:an igen. Vägde in på 124,7 och nu ska jag fortsätta neråt ett tag till så mina knän blir hela o fina igen. Tror minsann att jag dessutom ska köra igång med programmet nedan (Sheiko) i några veckor och se om det är så bra som dom påstår att det är.

Hur går jag ner i vikt då? Jo jag äter som bara den på morgonen samt en ordentlig lunch och sedan blir det en proteindrink o frukt resten av dagen. Har gått bra hittills. Får se om några veckor.

Siktar på tävling efter nyår, serie1 blir målet för träningen just nu. Blir nog bra det.


Nu är det slut
Bolanius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91