Ännu en dag åt helvette...

Tisdag o jobb, våren är här o det drar i öltarmen. Man trivs på nått sätt. Är i Götet för närvarande. 

I söndags så böjde jag o Kvestarn o det gick riktigt bra. Jag gjorde en serie med ettor upp till 240kg, lite grund tror jag men det skiter jag i, fick upp den i alla fall. Prövade på 250 oxå men tappade den lite framåt o då gick det åt helvitte. Inga mil borta i alla fall. Igår blev det bröst o armar men det gick trögt, väldans sliten efter böjen o det kändes att man tagit i dagen innan.

Idag är det vila som gäller. Ska ta en promenad i solgasset här på västkusten o sen blir det tidigt sänggående.

/Bolanius

Kommentarer
Postat av: Träningsbloggar

http://www.träningsbloggar.se/ - publicera gärna din blogg

Postat av: Lars Lindeberg

Skönt att se att din lyftning går bra Tommy!

Mvh
Lars

2008-04-04 @ 14:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91