Livet leker...

...blev bänkpress idag. Körde treor med tröja o kloss (stor) upp till 160kg därefter 3:or på 140 ner till 2 kloss samt ett försök ner til bröstet. Var nog lite trött efter att ha flyttat åt syster o Kvest idag, kondisen är väl inte den allra bästa kanske, (måste ju skylla på nått hehe) så det gick åt helvete på ren svenska men skam den som ger sig. På´t igen bara. Tar det nästa gång. Blev 3x6 i sned hantelpress oxå samt lite streching, ja ni läste rätt, streching. Huga.  I morrn ska jag ta med grabben ner o inviga honom i hemligheterna med denna fantastiska sport. Får se om han fastnar.

På söndag kl 14:00 blir det ett nytt försök att nå ett kvarts ton i böjen. Denna magiska gräns som jag jagat ett tag nu. Får se om det blir skit av allt eller succe.

Tack till Lars L och en undran om hur det går för dig o dina kumpaner på Kak. Kanske ska ta med mig svågrarna (Svan o Kvest) och hälsar på för ett pass frampå.

Nu ska jag ta ett glas rödtjut till o segla in i dimman. 

Ha de
Bolanius


Kommentarer
Postat av: Lars Lindeberg

Vore perfekt om de tre muske(l)svågrarna tittade förbi & tränade lite hos oss.
Just nu har vi dessutom Pontinder & Chrille från ÅAK som tränar hos oss under två månader.

Mvh
Lars

2008-04-07 @ 09:14:27
Postat av: ulf hultqvist

kör hårt bolan har muckat och köpt kort på flex i hagsätra allt okay har lite att ta igen men ser framåt och är väl snart i form ha det bäst uffe

2008-04-15 @ 13:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91