Personligt rekord minsann

Körde bänk idag o tog lite med kloss. Blev 172,5 o det är det tyngsta jag prövat någon gång. Inga problems o nu tutar jag o kör.

Blev som följer idag
Klossbänk, treor upp till 160, sedan en etta på 172,5
Gick sedan neråt och gjorde godkända lyft (mats var domare) upp till ingång 130 kg, lätt o bekvämt.
Tröjan satt hårdare än någonsin o det bekräftar bara mina misstankar att det bor en poltergeist i rummet där träningsväskan står. Elak rackare det där :-)

Efter bänken drog jag mark, blev 3:or o gjorde några troer på 160kg. Har en ruggig låsning i ryggen högt upp som inte vill släppa. Tänkte lite go mark skulle sätta fart  på skiten men ingen reaktion ännu. Kanske släpper senare.

Läste en artikel som hängde nere på klubben att en eller ett par stora starka efter träningen var jättebra för återhämtningen. Detta har jag nu tagit ad notam så att säga, så om ett par timmar kommer jag vara återställd så in i helvette. Läste egentligen bara rubriken men antar att innehållet i densamma följde samma linje hehe.

På söndag kl 14:00 är det knäböj igen. Dräkt o lindor o treo o hela skiten. Alla som vill är välkomna.

Skål tamejfan
Bolanius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91