Träning lördag...

...hör inte till vardagen. Men idag slog jag till. Är upptagen i morgon så jag slog till och tränade idag istället. Det gick ganska bra men har ont i bröstryggen så nu får jag nog strecha (hemska tanke) så det släpper nån gång. Blev knäböj idag körde upp til 3x3 160kg med mjuka lindor på knäna. Lätt o gött. Därefter lite armar för det är snart beach och då ska man vara fin, det har Svanelind o Bykan sagt så det så. Så 50cm runt armarna och 150 runt magen låter som en härlig kombination när man är 2 meter lång. Troligtvis får man vara ifred på krogen då. Från båda könen misstänker jag hehe. Inte för att jag har problem med det nu, onej men bara påpekade lite.  

Ska iväg o lira gura i min gamla rockgrupp idag, 10 år sedan och det blir nog trevligt.

Ska sälja kåken också. Någon som är intresserad? 300m2, 7 rum o kök. Mexi-tegel o allt. Bara att slå till

Ha de gött
Bolanius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91