Fy %#"%" i /¤%#¤"!"

...vad det är jobbigt att köra högreps. Blev ett par hundra reps under halvtimmen jag var nere i dag. Programmet säger 300 reps men är inte där riktigt ännu. Vad sägs om 50 reps på 60kg i marklyft :-) eller 50 armhävningar, var ju inte igår man gjorde det precis. Men det funkar, känner redan hur kroppen börjar vänja sig. Man får nästan ingen träningsvärk o är lika pigg efter några timmar.  Jaja, vi får se hur det går på lite längre sikt. Gäller bara att inte förivra sig o få en ny låsning i ryggen. 

Mera öl
Bolanius

Kommentarer
Postat av: Dj Daniel

Tja Bolan Fan vad tråkigt att höra om ryggen med de stora flertalet av diskbrocken läker av sig själv och brukar bli relativt bra med träning. Tror att du skall ta en sväng till Lysekil och träffa en av sveriges bästa kiropraktorer Arne H Fossum. Själv så rehabar Jag för fullt efter att jag fått mitt knä fixat hos ortopeden.



Rock on



Dj Daniel

2008-08-18 @ 07:33:35
Postat av: Bolan

Tja Daniel. Har varit 4ggr hos en riktigt bra kille i stockholm och lyder hans råd just nu. Mår bättre o känner inte så mycket just nu, mest lite ömt o stelt. Ska köra lätta högreps fram till jul så får i se sen om det läker som det ska. /Bolanius

2008-08-18 @ 16:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91