Home sweet home

Så, nu är man äntligen klar i Stockholm. Nu hägrar Göteborg resten av året o det ska bli så djäkla skönt. Visst, finns en del grejer med Stockhom som är bra också såklart o det kommer man att sakna.

Mycket på gång o det är kul. 

Är inte bra i ryggen ännu, får ont som attan lite då o då. Strechar o tänjer o tränar rehab o sköter mig som jag ska men det tar nog sina månader innan man kan funka som man ska igen. Det värsta är att man går omkring o är så försiktig. Man tänker på varje rörelse så att man inte ställer till det i ryggfanskapet igen. Vaknar på nätterna när jag ska vända på mig, antar att det är ett sätt för skallen att vara försiktig men man blir ju så trött.   

En hälsning till Tony S, lycka till på V-sm, vill också vara med men det är ju djävligt kört... kanske i nästa liv hehe. Ta hem guldet denna gången är du snäll. 

Annars är allt som vanligt och kom ihåg att det är aldrig försent att ge upp :-)
/Tommy



 

Kommentarer
Postat av: Bänkarn

Ska göra så gött jag kan:)

2008-08-29 @ 18:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91