Vilse i tillvaron

Bokstavligt talat. Även bildligt också kan man säga men detta handlar om det bokstavliga. Gick ut på en härlig promenad idag. Skulle gå sisådär 45 min i rask takt var det tänkt. Men det blir inte alltid som man tänkt. Jag gick vilse ute i förorten där jag bor och kom inte riktigt ut där jag trodde jag skulle göra. Istället för att se mitt hus där jag bor i bandhagen så såg jag......globen. Hmm, var i Enskede. Inte så långt fel om man bara vet hur man hittar från Enskede till Bandhagen. Nåja, jag tog sikte o traskade på. Hittade till slut men mina 45 min blev 2 tim och 15 min. En härlig liten promend. Längsta hittills med min stackars rygg. Men kändes bara bra.

Käkade lite o sedan iväg till gymet. Blev ytterligare ett tokpass med höghöghögreps. Mjölksyran rann ur öronen på mig och denna gången var det väldans nära att jag fick iväg o köra buss, med porlinsratt. Men det gick bra o nu känns livet ganska bra. Nu ska jag äta en massa mat igen. Men nyttigt förstås. 

Ska bli kul att väga sig när jag kommer hem på tors. Skulle tro att jag bytt viktklass nu. Från +125 till 125. Hoppas i alla fall det.

Ha de görgött
Bolanius 

Kommentarer
Postat av: Tony

Du är nog tanig som en slana skulle jag tro:)

2008-08-26 @ 03:51:11
Postat av: Bolan

Nja, knappast men jag jobbar på det hehe.

2008-08-26 @ 11:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91