På gränsen...

..till att vara riktigt ok i ryggen. Fick en genomkörare som kankade bra av Kvest igår o idag har jag varit riktigt rörlig. Ont såklart men inte som det varit. Bara att fortsätta traggla med lätt träning, bra kost o massage så får vi se vad som händer.

På torsdag ska det bli detox också. Rensa ur kroppen, börja på nått nytt, blir väl som vanligt ett kasst nyårslöfte men känner mig väldans motiverad denna gången o då brukar det bli bra. Blir nog en lite liten satsning på veteranbänken också. Skulle vara jättekul att köra för fullt igen. Skita i böjen o marken av givna skäl o bara köra på hårt i bänken.

I morn ska jag till Götet o shoppaloss. Eller mina barn rättare sagt. Själv ska jag ta en lång långlååååångpromenad på ett par tre timmar.


På återsseende i etern
Bolanius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91