Ännu en dag, ännu ett gym

Har varit på ett nytt gym idag. Life nånting i majorna. 100 spänn för ett pass. Hur mycket som helst i månaden. Nya fräscha maskiner, nya lokaler, kanonfint. Men det är en sak jag inte fattar, när alla pt-nissar o alla sajter o till o med tidningen body samt alla stora o breda bodybuilders förespråkar fria vikter, varför i helvete ska alla nya gym bara ha en massa maskiner för. 1 fjantig bänkpress, 1 fjantig underlig knäböjställning och inget mer i den stilen. Hantlar upp till 100kg, såg helt oanvända ut, hur många använder 100kg:s hantlar på ett gym som inte har en vettig bänkpress. Nåja mycket gnäll nu. Det sista negativa jag har att säga är angående musiken som spelades. Troligtvis var det muskelknutten i receptionen som gjort den i nåt program i datorn. En dunkande bastrumma, djävla rajvmusik, skit. Hur fan kan man spela sån fruktansvärd musik på ett så fint gym. Idiotiskt. Ingen o jag menar ingen gillade musiken. Var säkert 20 pers i lokalen o 10 av dom körde med mp3-spelare. Sanslöst.

Nåja, använde lite av deras maskiner o sanning att säga så tog det bra. Lite ovant att köra vissa grejer bara. 

På onsdag blir det ett nytt gym igen o nya gnäll hehe. 
/Bolanius

Kommentarer
Postat av: Lars Lindeberg

http://www.gsk.nu
http://www.wingan.net/gkk

2008-02-26 @ 16:18:02
Postat av: Anonym

Hehe, jorå, det är lugnt. Vet vart dom ligger. Tycker bara det är kul att testa lite olika gym när jag ligger ute o jobbar.

/Bolanius

2008-02-26 @ 16:37:40
Postat av: Freddan

Ärligt talat, styrkelyftare, bodybuilders, pt nissar m.fl utgör kanske inte ens 10% av det totala antalet tränande!
De flesta är vanliga motionärer men jag håller med dig om att om nån tog hand om dem skulle de kunna köra med fria vikter också.
Freddan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91