Bowling igår.

Årsmöte på Säffle Ak och allt förlöpte snabbt o smidigt. jag avgick som sekreterare eftersom jag ligger ute o jobbar så mycket som jag gör. Bättre med Patrik som är hemma o kan träna o vara med på ett helt annat sätt.

Prisutdelning o först fick Freddan ett välförtjänt pris för sitt jobb ang jnm. Han slet som ett djur på J-nm o är värd allt beröm som finns. Årets lyftare blev naturligtvis svågern Svanelind.

Bowling på kvällen o vårat lag kom 4. Måste ha varit en felräkning eftersom jag o Svanelind bowlade som gudar faktiskt. Om man räknar rännan som bra hehe. Min bästa serie blev 164 poäng i alla fall. Alltid något.

Därefter Harrys o några pilsner senare så insåg jag att jag inte är 20 längre. Kanske ska sikta på mogendansen på medis istället hehe. Nåja, vi gick ganska tidigt och mår därför riktigt skapligt idag. Tänkte mig ner o köra mark senare under dagen. I morgon är det back to buisness  igen o har tänkt mig att träna på lite olika gym dom närmaste veckorna för att se om det finns några riktigt bra sådana. De flesta är ju belamrade med maskiner som man ska sitta i och o dra i ett snöre. Är inte riktigt min grej när det ska tränas.

Formen är dock god och på uppåtgående. Mycket mat o mycket träning ett tag nu så är jag nog tillbaka i gammalt gott slag snart.


// Bolanius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91