Det blev som jag befarade...

...jobb

Kan inte låte bli att hjälpa mina vänner en gång till. Idiotiskt? Javisst, men vad gör man när dom frågar snällt? Säger nej? Jovisst men det är inte så lätt det heller.

Min träning får ligga på is i några dagar till. Är tillbaka på sön eller mån och utlovar full satsning hehe. Nästa vecka, då, då ska jag vara ledig och göra allt det där som man gör när man är ledig. Vara rastlös, jobbnerver, otålig öööäähh nävisstnä eller helt enkelt bara försöka att "relalalalaxa broder, ta o lugna ner dej". Så får det bli.

/Bolanius

Kommentarer
Postat av: Freddan

Nu har du tur att jag är bortrest lör-tis för nu börjar jag bli arg grrrr! hahaha!
Ha nu en superskön vecka den nästa, du är en go gubbe du som de säger i götet!

Får la skicka en alla hjätans dag hälsning till dig denna dag också hehe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91