Det var bättre förr. Baggypants part1

Eller?

Satt o blev lite nostalgisk eftersom jag hittade en B o K  från 1991. Jag säger bara en sak. BAGGYPANTS. Underbara benbeklädnader som fanns i himlens alla mönster o färger. One size fit all hahaha, yehh right. Skulle vara kul att höra om någon har kvar sina underbara baggypants från tiden 1988-1995. Var väl då som det var som mest populärt med dessa byxor. Nog för att det vara inne med bar navel o avklippta ärmar o annat tjafs, det är väl ändå baggypantsen som man minns med ett litet gött leende på läpparna.

Har vi några lyftare som har kort kvar sedan den tiden på diverse kända och okända tränande så hör av er, är grymt intresserad av att lägga upp lite sånt hehe. Får kolla mina egna kort o se om jag har nått att scanna in på datorn eller lägga över digitalt. 

Återkommer med mer i detta ämne om jag får några svar.
//Bolanius
 

Kommentarer
Postat av: Freddan

Du kan ju ta med kameran till gymmet, har sett att Svanelind kör böj med dessa fortfarande.
Måste väga minst 125 för att ha mod att ha på sig såna...Svanelind rockar:) 900 mannen, yeahh!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91