Fredag

Ingen träning igår och ingen idag, kanske på söndag, vi får se. Massor av jobb o det är underbart för egenföretagare men det sliter hårt på kroppen att göra 60-70 timmar i veckan. Orkar helt enkelt inte träna ordentligt. Får försöka att hålla igång en eller ett par dagar i veckan så man inte tappar allt.

Nåja, inget ont som inte har nått gott med sig. Blir skönt att kunna ta semester till sommaren utan att få dåligt samvete för en gångs skull, brukar alltid ha tankarna på jobbet annars.

Har blivit erbjuden ett kanonjobb dessutom på ett annat ställe. Massor med resor o tid på vägarna men jag vet inte, jag trivs rätt bra som jag har det. Men anställning o trygg inkomst hmmmm...

Nä nu ska jag laga mat
Bolanius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91