Ingen träning nu heller :-(

Men oj vad jag är sugen.

Har arbetat av helgen nu och tänkte få några dagar ledigt. Men men... mina uppdragsgivare ringde om en ny liten kris i Kapernaum och undrade lite försiktigt om jag kunde tänka mig att ställa upp en "sista" gång på lite hårdkörning. Har inte svarat ännu men fan trot. Åker i så fall på tors och kommer hem på mån. Blir en ovälkommen paus från tränandet men gött inför semestern men lite extra slantar. Men har inte bestämt mig än. Fredda blir så arg så det är bäst att lugna ner sig kanske hehe.

Körde igång med min kostplan o har köpt nya gåskor o hade tänkt börja träna i morgon o sedan hålla igång. Kan bli framflyttat en vecka pga jobb men man får stå ut på nått sätt. Kan ju avslöja min underbara morgondrink för er.

0,5l minimjölk
1dl havregryn
2 råa ägg
1 dl proteinpulver 80%
1 krm ingefära


Köres i mixer o får sedan stå i 3-4 min innan man åtnjuter det hela
Smakar inte så där förfärligt gott men gör susen i kistan (tror jag). Har även börjat med CLA + omega3.

I vilket fall så är det träning i morgon, bänkpress o knäböj. Skrev om rigor mortis i ett tidigare inlägg, får nog uppdatera det på torsdag hehe. Ajajaj.

Ha de gött
Bolanius

Kommentarer
Postat av: Freddan

Ja passa dig för en arg Fredda haha! Du vet vad du gör!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91