Noll träning

Ingen träning sedan i söndags. Bara en massa arbete o det är härligt det oxå. Fibersvetsning så det står härliga till nere i götet. Datanät o fiberoptik samt tele är det som jag är med o bygger o det är skitkul att det är lite tryck i branchen igen. Men träningen då..? Jo, det får bli när det blir, företaget måste gå före just nu. Jag ska försöka köra ett pass under helgen som skall avnjutas med, ja just det arbete :-) Kan dock inte jobba längre än till 18:00 på lör-sön så det finns en chans att det blir lite träning.

/Bolanius

Kommentarer
Postat av: Freddan

Jobbet är viktigt men SLUTA nu, innan det är för sent! Akta dig så du inte bränner ut dig! Skitsamma med träningen men gör nåt du gillar och jobba inte i hjäl dig!
Jag gillar dig och därför säger jag så här!
SKÖT OM DIG!

2008-02-07 @ 21:46:29
Postat av: Mikael

Kan du kontakta mig?

2008-02-12 @ 17:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91