Tjoflöjt...

...vad skönt det är att vara ledig.


Träning idag på klubben, blev lite böj, raka mark, bänk, flyes samt lite biceps o mage. Lagomt sådär så att man i alla fall inte behöver sänglift eller så i morgon bitti. Var ute o gick under eftermiddagen också, 8km med mina nya skor och det kändes förvånansvärt bra. Taskigt flås dock. Höll på att drabbas av lungförstorning i en av uppförsbackarna.

På klubben hörde jag av en viss tränande att det skall slås svenskt rekord i bänk, masters2. Rätt inställning o jag ska göra mitt bästa för att stötta o hjälpa till. Kom lite senare på fredag så hjälps vi åt. Mycke folk därnere också och det är riktigt kul.

Har meddelat valberedningen att jag avgår från styrelsen vid nästa årsmöte. Har helt enkelt inte rätta gnistan när man jobbar som jag gör. Ser ingen minskning på uteliggandet heller på ett tag. Vem som efterträder får vi se på årsmötet på lördag.

Fortfarande inget snus och nu börjar man kunna tro att det ska gå vägen det här. Senaste prillan spottades ut okt -06.

Har käkat grönsakssoppa idag, samt havregryn och en massa annat nyttigt. Till kvällsmat belv det kycklingsallad. Lär nog sätta fart på magen tror jag. Måste försöka att få i mig lite hemlagat. Blir för mycket uteätande i Gb på veckorna och nu under de helger som jag jobbat har det blivit lite "gyllene måsen" (McD). Inte bra alls, speciellt med tanke på att jag inte ens gillar deras mat.

I morrn har jag häcken full, av sysslor alltså, inget annat. Och det blir saker som jag inte hunnit med under året tidigare. Skönt att kunna få lite gjort hemmavid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91