Bra slut på året

Satt i en badtunna o drack pilsner o hade det skönt i går kväll. Bastu o dusch + snaps, sedan hem till kompisarna för fortsatt firande med egenfångad hummer, krabbor och annat tilltugg på menyn. Spel spelades o raketer sköts.

Nu är det -08 och man får väl blicka lite framåt igen.
Ska jobba skiten ur mig i Januari tyvärr. En firma som jag jobbar ihop med har fått förseningar i ett jättebygge och nu är det bara att försöka rädda dom så gott det går. Blir nog 70 timmars veckor ett tag framöver. Ska försöka att komma iväg för träning i alla fall 2 pass i veckan för ev start i första serietävlingen i februari. Strunta i resultatet och fokusera på att få godkända lyft o ta poäng till laget. Vi får se hur det blir.

Annars ska jag försöka lära mig att njuta av livet o inte bara jobba hela tiden. Släppa taget lite o sluta vara stressad hela tiden, hur nu det ska gå till.

image11

Sista dagen på året innan påbörjad bantning, 130 kg. Återkommer veckovis och förtäljer hur det går för mig.

Gött nytt år
/Bolanius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91