Lägger bältet på hyllan...

Slutlyftat gällande styrkelyft känns det som. Mitt ryggont vill jag inte ha tillbaka, började med en låsning och sedan efter en vecka så svullnade området kring 4 ländkotan upp och blev till slut blått. Kunde knappt inte gå på 2 dar. När jag dushade o vattnet träffade ryggslutet tappade jag känseln i båda benen. 

Är bättre nu efter en kur med diklofenak o ipren. Fortfarande inte bra. Är rädd att min gamla skada från -94 gör sig gällande igen o törs därför inte riskera att få bråck. 

Känns som bänkpress är melodin hädanefter. Ingen mer knäböj eller marklyft på väldans länge känns det som. Deppigt värre eftersom jag varit på g i speciellt böjen ett tag nu. Men ingen idé att gråta över detta, nya friska tag. Blir BB-träning några månader nu så får vi se vad som händer. Får försöka få tid till magnetröntgen om det inte blir bättre väldans snart.

/Bolanius 

Kommentarer
Postat av: Freddan

Det låter inge vidare detta, ta det lugnt nu och riskera inget!

Rehabträning tycker jag låter vettigare än BB träning!



Du kommer igen med nya friska tag, vi får åka med och coacha du o jag istället!

2008-07-21 @ 10:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91