Mot ljusare tider...

...varför gå i lera o sörja, när man gå på isen o ha de glatt.

Skiter i hur ryggen är för tillfället. Ontet går ju över så småningom. Blickar framåt istället. Ska till Skottland i september o dricka whiehhhöhh jag menaråkapåsemester menar jag. 1vecka med en polare o det ska bli jätteskönt att sitta vid atlantkusten ute på Islay o dingla med benen. Har gjort mig förtjänt av det. Fram till dess jobb o jobb. Ska gräva ner mig i jobb, har planer inför det nya året. Kräver att jag jobbar mycket i år.
 
Träning på måndag, rehab o det ska bli jättegött.

/Bolanius

Kommentarer
Postat av: Lars Lindeberg

Var på Islay 2005.

Helt underbart!

2008-08-04 @ 23:44:55
Postat av: Bolanius

Tjena Lars, längtar som fan. Får ta med kameran så att jag minns nått hehe. Ha de gött /Tommy

2008-08-07 @ 09:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91