Trött på att ha ont!

En sak som är bra att vara i Stockholm är att det finns experthjälp att få gällande ryggont. Uppsökte en sådan i går och fick reda på att mitt onda kom sig av en rotation på bäckenbensplattan eller vad det heter. Typiskt ryggskott alltså. Har även en mikroskada på en ländkota :-(
Han rättatde till mig så gott det gick, var djäkligt snett och jag mådde riktigt bra. Tänkte i mitt stilla sinne att i morrn kommer jag att kunna hoppa upp ur sängen o gå till jobbet. Lite gymnastik på kvällen lite mat o sedan i säng.

I morse kom jag inte ur sängen. Ryggen har tydligen svarat på behandling eller nått :-) Ska kravla mig på återbesök idag o fortsätta min behandling. Kanske jag kan få bättre besked i morrn när jag vaknar. Är djävligt trött på att ha ont just nu.

/Bolanius


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej!

Jag är hälsopedagog och ska snart skriva safe tenta inom styrketräning. Vet du hur den innehåller i runda slängar. Jag har licens för trainers academy men tror inte de har samma.Vet du nått så hör av dig på min mail.

Tack

2008-07-24 @ 18:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91