Naken...

...var jag i duschen förut. Nu är jag dock påklädd.

Tränade idag o det blev armar o axlar. Lätt genomblödningsträning som känns finfint. Ska köra sån här träning denna veckan ut o sedan åker jag till Grekland för att löga min vita lekamen i sol o hav samt kommer ett visst intag av eldvatten att exekuteras. Blir nog mest kardioträning där, släpa sig från hotellet 100m ner till stranden o inta en solstol o en kall öl. All elektronik såsom, datorer, telefoner, radio, tv och andra attiraljer kommer att vara avstängda. Trevligt. 

Får se hur det känns när jag kommer hem om jag gör en liten satsning på v-sm. Vore kul att göra över 600 nångång o få göra en tävling när man är frisk. Borde uppsöka en psykopat eller vad det heter så dom får rota lite i skallen på mig. Nåja, den tiden den sorgen.

Längtar...
Bolanius 

Kommentarer
Postat av: Freddan

Dr Fred är en flitigt anlitad "psykopat", mest bland spray date tjejer men ändå! De är inte vilka som helst och klarar han av dem så ska behöver du inte vara orolig att det ska bli bättre, nej sämre kanske det skulle va där...En öl hos Freddan är du välkommen till när du kommer hem iaf:)

Ha de gött!

Postat av: Bolanius

Jag kommer o det blit minst 2 öl hehe.

2008-06-10 @ 16:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91