Bänkpress-söndag

Bänkpresströjan på för första gången på evigheter. Var lite orolig för jag skulle ha tappat en massa då jag bara kört vanlig bänk o inget med tröjan. Min oro var dock obefogad. Blev 5x3 140 med 3kloss o 1x3 på 120 med 2kloss. Lätt o bekvämt. Har som vanligt lite ont i vänster axel efter att ha kört första gången med tröjan. Nån nerv som hamnar i kläm men det brukar släppa efter nån dag.

Lite smalbänk o lutande hantelpress följde för att sedan avsluta passet med lite tricepsdrag i maskin.

Känns hur bra som helst i kroppen, har ett skönt tryck som bara gör att man mår gött. Ska köra böj imorgon med lindor o se om man kan våga sig upp mot 200 kanske. Onsdag är det mark o då blir det 3:or i en stege upp till failure. Torsdag är det dags för tröjbänk igen o lördag blir det böj med full utrustning o maxlyft.

Med andra ord ännu en härlig vecka att se fram emot. Ojavisst ja, jag ska ju jobba också hehe.

Ha de gött i vårvädret alla
Bolanius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91