Jag haver skådat ljuset

Jag har förstått vad det hela går ut på nu. Jag återkommer om det.

Idag blev det bänkpress med tröja. Tröjan som alltid varit för stor sitter nu allt tajtare. Men eftersom mitt midjemått inte ökat så får jag hoppas att det  nått annat som växt. har en glädje i träningen just nu. Ett satans tryck i kroppen som bara vill ha mer träning o tyngre. Antar att man får passa sig för skador men har förstått det här med maten och återhämtningen nu i alla fall.

Blev ett par treor på 150 med stor kloss och sedan ner till 130 o treor med 1 kloss. Känns hur djävla bra som helst. Lite öm i axlarna men det bjuder jag på. På söndag blir det knäböj o då, om jag är fräsch i kroppen ska personligt slås, detta är ett löfte hehe. Alltså mer än 225kg.

Återkommer i ämnet för nu ska jag äta ät äta äta.
Bolanius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91