Nakenchock!

Kanske inte är rätt ord men mycket hud visades i vår lokal när vi svidade på oss våra knäböjsdräkter helt ogenerat. Nåja, böj upp till en singel på 220 blev det till slut. Lite grund men nästan nästan. 200 var godkänd i alla fall. Lite benpress på de så  var saken biff eller vad fan det heter.

En hälsning till vår norske kollega Kjell Furusund också som har tränat en del hos oss. Tror minsann han var rankad etta i världen just nu i sin viktklass för veteraner gällande bänkpress. Imponerande.

Har precis glufsat i mig typ 4 portioner med kycklingklubbor o potatis o grönsaker o en massa glass till efterätt. O snart ska vi till Harrys o äta. Kommer att väga 150 innan året är slut om jag inte passar mig. I morse stod vågen på 131 o det får väl gå. Kunde man bara bli en meter längre så skulle den vikten passa mig förträffligt hehe.

Öm i ben o rygg just nu men det skiter jag i.

/Bolanius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91