Viktnedgång. A.k.a beach 08

Min förmodade o planerade viktnedgång som jag skrutit så över har gått över kan man säga. Skulle banta ner mig ett 12-13 kilo o se bra ut öhhh eller i alla fall nära ut på bra håll så att säga.

Jag har
Promenerat i stort sett dagligen
Ätit nyttigt o inte FÖR stora portioner
Tränat på bra
Varit allmänt duktig

O vad händer. Kommer hem o känner mig i fin vägningsform. Skulle inkassera lite självberöm på vågen. O så har jag gått upp i vikt. Attans fan oxå. Inte för att jag sörjer så mycket över det, blir ju bara mer o tycka om men hade nog räknat med att tappa lite i alla fall. Nåja, jag skiter nu högaktningsfullt i hur mycket jag väger för tillfället. Tränar o promenerar så får vi se om ett par veckor igen.

Ät som en höna o skit som en elefant
Bolanius


Kommentarer
Postat av: Freddan

Lite erfarenhet från viktnedgång har jag iaf och kan kanske säga att erfarenheterna på min kropp(inte direkt samma kroppstyp men ändå *Ler stort*) är at det tar ganska exakt 2 veckor innan man får belöningen för sin kardio o matminskning så härda ut om det är ditt mål!
Trevlig helg!

Postat av: Johnny

Vill du ha bra tips om kost och träning ska du gå in på www.kosttips.se

2008-03-10 @ 07:47:44
URL: http://www.kosttips.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91