Bodycheck ala Fredda...

...då så. Då ska vi se.

Inledde min deff/viktnedgång/bantning eller vad det nu kallas med att väga in på 132 i söndagsmorse. Humöret var på topp o jag var full av förtvivlanjagmenartillförsikt inför detta evenemang.


Började med att käka frukt o grönt i dagarna 3, sk detox, man ska då enligt uppgift rensa ur kroppen och bli av med diverse gifter o annat. Därefter (tors-fre) har jag fortsatt med mycket sallad men även käkat lite annan mat också. Lite aerobics iform av promenader samt ett intervallpass har det blivit också. Det sistnämnda kördes enligt följande 1-vila-2-vila-3-vila-4-vila-5-vila. Antar att det är så ett rekordeligt intevallpass ska köras. Får hoppas på fler sådana pass, känner en viss träningsvärk i benen faktiskt. Men bara en mycket trevlig sådan minsann. Ska ut o gå idag, o kanske kör ett intervallpass på lördag i 3km spåret. Söndag är det träning igen. Lite högre reps o mer åt BB-hållet ett tag nu.

Veteran-sm blir kanske av, får se hur formen känns fram i juli, är ju lite sugen på att få göra en tävling där man är frisk o kry nån gång. Dessutom blir det tråkigt för Svanelind att åka själv, så jag kanske ställer upp. Dock blir det i 125:an i så fall.

Hur har det gått då frågar sig vän av ordningen.
Vägde mig i morse o vågen står nu på 127,2 dvs -4,8kg mest vätska o så men ändå :-)))) va va who´s your daddy.
Formen är som vanligt, känner mig krasslig med hosta o så men det är på väg bort.

Ska öka på proteinintaget nu och dra ner lite på kolhydraterna ett tag framöver så får vi se om det håller i sig detta.

Mera öl
Bolanius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91