Deff, part2

Hungern river i min nu magra kropp. Känslan av svält börjar att komma. Har säkert gått ner 7-8 bara på 3 dagar, ja hekto alltså.

Inga magrutor ännu så långt ögat kan nå, kanske tar ett par dagar till, eller så. Hmmm.  Var på en bufférestaurant och åt idag, Stod där som en svulten tiger i en lagård o kunde inte bestämma mig. Mat överallt, o god mat dessutom, det kändes på alla dofter som helt lömskt har förstärkts till ett maximum. Min karaktär visade sig vara god dock och jag inmundigade sallad, tomat, vitkål samt lite pastagratäng. 700-800 kalorier sisådär. Duktigt av mig minsann. Normalt sett hade det blivit 4 tallrikar med olika sorters mat tills man inte orkat mer, alltså orkat resa sig o hämta mer...:-)

I morrn ska jag äta lite vanlig mat för första gången denna veckan. Känns bra att bara äta frukt o grönt o andra nyttigheter. (Lögn)

Mera värre
Bolanius



Kommentarer
Postat av: caroline

du äter väl tillräckligt med protein hoppas jag så du bibehåller så mkt muskelmassa som möjligt? :)

Postat av: Bolanius

Jorå, kommer att käka mycket protein. Men ska starta med några dagars chock för kroppen o rensa ur systemet lite.

2008-05-23 @ 21:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91