Deff...

...minsann. Ja eller vad fan det heter. Bantning kanske. Ska ner en massa kilon o har idag varit jätteduktig med maten.

Förkylningen sitter fortfarande i som en propp i skallen men är på bättringsvägen. Blir ingen träning förrän på söndag. Då blir det högreps o på måndag kommer jag att slå världsrekord i träningsvärk. Härligt. I morrn blir det promenix o mer frukt o sallad.
Kommer att vara folkond om ett par dagar o springa runt o bitas och ha mig. Körde förbi en åker med lite kor på i kväll när jag åkte från jobbet o kom på mig själv att sitta o dregla över dessa godsaker. En fin start på min deff hehe.

Mvh
Bolanius

Kommentarer
Postat av: caroline

lycka till med kosten! Fråga gärna om du har några funderingar kring kost så kanske jag kan svara, utbildar mig till diteist. må gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91