Djävla förkylning...

...att inte vilja släppa. Dras fortfarande med hosta o ont i halsen. Helvette också. Träningssugen, men kan inte träna. Var nere i måndags med det vara bara att ge upp o gå hem. Ska vänta tills på måndag nu så får vi se om det blir bättre.

Visning på kåken idag, får se om någon är intresserad. Annars bor vi väl kvar ett tag till.


Recept på sommarmat...

500g melon (valfri)
2st bananer
2 st kiwi
1 burk med ananas i light syrup eller liknande. Går även bra med färsk, men godare med lite socker i hehe.
500g jordgubbar

Skär i bitar, blanda o låt stå i sisådär 15 min. Ha i en liten klick glass o en massa keso. Bara att glufsa o äta mmmmmm.
Smakar sommar och man får sådana där härliga minnesbilder tillbaka igen. Vägning på lördag morgon, ska bli kul o se om jag ligger i fas eller om jag gått upp en massa igen.

Antar att det finns nån fitnessgalning som har synpunkter på denna mat. Men för mig är det bara skitgött.

/Bolanius

Kommentarer
Postat av: Freddan

Kanonmat ju! och väldigt gott...

Perfekt att även blanda i lite vafria frukter i vanlig sallad till stora grillade köttbitar ju mmm!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91