I morgon, då djävlar...

...ska det tas i. Blir maxlyft i knäböj o jag hoppas på 230-240 kanske med maxdjup förstås. Har hävt i mej en kvarting bara för säkerhets skull. Vems säkerhet o vad det ska vara bra för är osäkert men känns bra  just nu i alla fall. Kanske  mår sådär i morrn men det skiter jag i högaktningsfullt. Det ska tas i.

Ni som läser min blogg nån gång sådär vet ju att jag inte är vän av aerobics eller magrutor hehe. Men i torsdags blev det faktiskt ett rejält aerobics/kardio/uthållighetspass som jag kände av dagen efter o gör fortfarande :-). Gött med såna passs oxå ibland. Borde egentligen göras mycket oftare men man är ju lite lat oxå. Mera Kardio till folket, borde jag skandera men det gör jag inte, hoppas bara att det blir fler såna pass, dom gör gött.

Fy fan vilken träningsvärk jag kommer att ha på måndag, o vad underbart det kommer att kännas.


Halleluja på er alla, jag mår fint.
Bolanius 

Kommentarer
Postat av: Sessan

Ja ett konditionspass lite då och då är aldrig fel.. bra för själ och hjärta! ;D

2008-05-05 @ 20:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91