Nu är det fanimej synd om mig.

Efter att äntligen ha fått till tekniken i böjen, och allt det andra sitter som det ska så blir man sjuk. Är i mitt livs form, har gått hur bra som helst i böjen, dräkterna sitter som dom ska. Till o med bänktröjan är tajt så det räcker. Så blir man sjuk, igen. Jag ger snart upp. Ligger i influensa eller vad fan det är, feber o hosta o skit, fy fan.

Nu siktar jag inte på nån mer tävling, skiter i det o tränar på istället så får vi se vad som händer. Är ju veteran-sm i aug. Men vette fan alltså. Blir man väl sjuk igen.

Nu ska jag krypa tilbaka i bingen o fortsätta att tycka synd om mig själv, så det så. 

Butter, bitter o gubbgrinig :-)
Bolanius

Kommentarer
Postat av: Svanelind

Nej vad är det här nu inte alls roligt.

2008-05-16 @ 10:08:07
Postat av: caroline

nä fy vad hemskt det var verkligen tråkigt att höra. Tyvärr kan det gå så men det betyder ju inte att det blir likadant nästa gång. Tycker verkligen du ska satsa på vet-sm nästa! Krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91