Sista träningspasset...

...gällande marklyft före tävlingen. Blev signalträning, körde treor upp til 4x3 150 kg. Lätt snabbt o bekvämt. Blev lite axlar, press bakom nacken lite variet antal reps men slutade med 1x3 80 kg o sedan 1x 10 på 50kg. Armarna fick sig en omgång o sedan lite mage. Inget märkvärdigt utan bara trivsamt o sådär. Har kört lite kardio oxå. Varit ute o gått en del samt lite annat. 

Mycket på gång annars just nu.
Har börjat jobba i Stockholm o kommer nog att bli här ett tag. Trevligt.
Ska sälja huset, annonsen kommer ut på fredag, trevligt det oxå.
Ska spela på Harrys i helgen, ska bli skitkul.
Tävling nästa helg, ser jag fram emot.
Finns annat oxå som jag håller för mig själv, lite planer sådär. Hoppas att allt blir bra.

/Bolanius

Kommentarer
Postat av: Lars Lindeberg

Varför gör du dig av med huset?
Skall du flytta till annan ort?
Vi syns den 17 Maj!

Mvh
Lars

2008-05-08 @ 11:25:31
Postat av: Bolanius

För stort hus, för lite tid. Vill göra nått annat än bara jobba.

Ses 17 ska bli sköj.
/Tommy

2008-05-09 @ 09:15:03
Postat av: uffen

Verkar vara fullt upp kul trivs du bra i stockholm

2008-05-09 @ 22:46:41
Postat av: caroline

nämen nu har jag hittat en till styrkelyftare som bloggar! Kul. Själv har jag bara hållit på 1,5år så anser mig fortfarande vara grön på området. kommer fortsätta läsa här!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91