Uppdatering...

...har inte varit så aktiv ett tag. beror på att en träningsblogg utgår väl egentligen på att någon ska utföra vissa fysiska aktiviteter, dvs träna. Min träning har inte varit mycket att skryta med den sista tiden. Har dock kört rehab 2 dagar i vecka då även konditionsträning har varit på tapeten.

Ryggen är skrot fortfarande. Får väl gå upp till läkaren igen så småningom. Blir lite tråkigt när man får svaret att det går nog över snart. Det senaste sensationen på smärthimlen är att jag fått iscihasnerven i kläm några gånger. Känns inte så mycket i ryggen men ut/baksidan hälen o upp i benet en bit känns det som det sitter typ 18 knivar :-)

Är i alla fall stabilt med smärtan, blir varken bättre eller sämre, värst när man kliver upp på morgonen. Sedan släpper det gradvis under dagen. Vissa dagar är det riktigt bra, men andra...

Ska upp o höra fram i dec om jag inte kan få en magnetröntgen o sedan kanske man kan få nått besked om vad det är som inte vill släppa, men som läkaren sa, det är ju ett bråck så jag får väl lita på det då. Det värsta är att det är svårt att hålla sig glad o positiv, ontet sätter sig på skallen o trycker ner er gradvis. Har klarat det skapligt hitills men fan vet.

Nåja, gött o få gnälla av sig lite och som alla vet så kommer sol efter regn.
/Bolanius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91