Achtung!

Har jobbat i Karlsborg idag. 2x25 mil är i mesta laget när man dessutom jobbar heldag. Blev alltså ingen träning idag utan får köra ett pass i morn istället. Kanske lika bra ... ont.

Ska till farbror Doktorn nästa fredag (16) så får vi se vad han har att förtälja. Blir väl som vanligt "det går nog över snart". men har haft ont sedan augusti nu så jag tror inte att jag nöjer mej med ett sådant svar.

Men, såg att Freddan hade ont som attan han också, sänker därför kraven till min klubb med ärrade veteraner så att han kommer med också hehe. Skämt åsido så är det väldans psyksikt jobbigt att ha ont så länge som jag gått nu. Man får ingen ro liksom. Det gnager o man tänker hela tiden på att inte göra häftiga rörelser eller att inte ta i på fel sätt eller resa sig snabbt eller...

Men slutgnällt, ska gnälla på doktorn istället o se vad han kan trolla fram ur sin lattjolajbanlåda.

Ha de görgött
Bolanius

Kommentarer
Postat av: Freddan

medlem i ärrade veteraner?

Om jag kommer med i en styrelse så småningom så ska jag lägga in en motion om byte av namn till forever yongsters haha!

Ja ont är bara förnamnet faktiskt, i klass med njursten! det ni mammor som fött barn, det är synd om oss haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91