Nakenchock

Ett nytt år, nya möjligheter o nya framgångar hehe.

Fjolåret -08
Var ömsom vin ömsom vatten, började ju jättebra, tränade bra o allt. Men sedan så pajade ryggen o nu är det rehab som gäller. Trött på att skriva om det så jag tar upp andra saker istället.

Året som kommer
Ser fram emot ett nytt år, kommer att bli en del förändringar hoppas jag. Har redan blivit lite sådana. Har ju sålt mitt hus och flyttat till lgh. Har börjat träna igen efter ett långt uppehåll. Saker på gång när det gäller jobber också, vi får se vad året har att erbjuda...

Mina mål
Att bli frisk såklart. Att gå ner i vikt, har på påbörjat en detox nu som ska vara i 10 dagar så kör vi därifrån. Om jag håller ihop så ska det satsas på veteran-sm i bänkpress. Men tar inga risker.



Ett gott nytt år till alla
Bolanius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91