Bänkpress med mera

Idag var jag nere o körde bänkpress. Blev 3x2 på 105kg. Sedan lite andra blandade småövningar. Känns skitbra och det var bra att jag tog en träningsfri vecka. På onsdag är det mark o böj som gäller.

På lördag ska jag o Svanelind til GB o gå på luciapokalen. Kanske blir en öl eller 3 också under dagen, träning/kost/målmedveten som man är moahahahaha. Skämt åsido så blir det lugnt stilla och bara trivsamt hoppas jag. Vi får väl ta ett snack med smågrabbarna från tv:n, gladiatorerna eller vad dom kallar sig. Ähh, sickna tunnisar.

Ha de
Bolanius

Kommentarer
Postat av: superberggren

Ha de nu så allra bäst på Lucia pokalen och sköt om er nu så mamma inte behöver vara så himla orolig även om hon är det ändå.tänk på att hålla ihop och släpp inte taget.
Hej hopp....

Postat av: Bolanius

Blir nog inte så farligt. 10-12 öl sådär, på vägen ner alltså. Sen sätter supandet igång på allvar hehe.

2006-12-06 @ 13:33:10
URL: http://bolanius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91